Woop Woop!!!!

Jag var så happy över att min tatuering äntligen var klar igår så det blev bara bilderna :)


Fjärilen längst ner var något av det värsta jag gjort :( My Fucking God vad ont det gjorde... Men så värt det som alltid :D

Men jag känner mig faktiskt färdigtatuerad nu, jag har det på kroppen jag verkligen ville ha och det känns just nu som det kan räcka men man vet aldrig... ;)

Det hände en rolig grej när jag tatuerade mig... Eller ok det var inte så kul men sen efteråt skrattade vi som fan :D När David tatuera den nedre fjärilen så kom han på ngt ställe så det blev VÄRSTA nervrycket.. Menar inget litet utan hela jag hoppade till så nålen gjorde en prick utanför... Hahaha men det fixade grymma David sen, han fick förlänga vingarna lite :D


 

Numera lever jag med outfits som är sportiga ;)


Nya jag ;) Haha usch jag avskyr egentligen att visa mig i joggingbyxor men väljer man att tatuera sig där jag gör får man helt enkelt stå ut eller gå naken :P Kanske ska ta det sista alternativet imorgon haha ;)


Haft besök ikväll av en hel bil med snyggingar ;) Lite nice att få besök här ute i skogen!! Synd bara att vissa besökare inte vågar gå in nästan pga min mördarmaskin till hund ;)

Kommer suga här imorgon, jag är iväg hela dagen ungefär.. :(

Men om jag hinner ska jag slänga upp bild på naglarna i alla fall!!!



Hoppas ni får en helt galen fredag!!!

Jag hoppas att jag mår toppen imorgon när jag vaknar & har en helt galen kväll med mina arbetskamrater!!!




Puss!!!!

Dagens Outfit | | Kommentera |
Upp