Vi bor på landet...tralalala

= Mitt mobila Bredband är lika segt som en åsna.... Igår skulle jag lägga in mängder med bilder men det gick inte alls, gör ett nytt försök nu när jag vilar lite från att storstäda huset....

Inte bara därför bloggen fått vila har haft en del privata saker som gått före bloggen!!

Ni ska få et smakprov på mina julklappar, juldagen osv...



Albin sov nästan hela kvällen. Men vid julklappsutdelningen var han i alla fall vaken en stund...Så söt..


Julklappar till Albin från mig & Nicklas...


Albins Ferrari tröja som han fick av oss, blev riktigt populär i alla fall av Patrik:-)



Fick en ny lock/plattång + nagelförlängning på Art of Nails och något mer av Nicklas...


Mina mystofflor som jag önskade mig av Mamma&Pappa
Juldagen:

Ullis&Line

Line

Ullis

Zofie

Ullis, Line & Jag( som se duktigt packad ut..)




Glömde ju visa att jag köpte en ny mobil i måndags.. Fortfarande har jag inte börjat använda den, ligger fint i sin låda..hehe

Nyårsafton ikväll mina vänner...

Den kommer att tillbringas här hemma med Nicklas, Min Bror & Carro! Kommer säkert bli jätte roligt med supergod mat & en massa dricka...
Ska se om jag hinner lägga upp lite mer senare om vad vi ska äta osv...


Idag hissar jag ICA Maxi i Kristianstad&Bromölla som inte säljer fyrverkerier!!!



Det är jätte fint att titta på.. jag vet... Men det är inte lika kul att ha en hund som antagligen hellre hade varit död på nyår än levande!!!

 

Nicklas har köpt en ny kamera, en kombinerad video&digitalkamera!! Superbra!!!

Nu ska Jag&Nicklas mysa en stund i Soffan (så man orkar med kvällen)

Ha en underbar Nyårsafton!!!!!


Pussar&Kramar///


Allmänt | | Kommentera |
Upp