Yiiihaaaaa :)

Helgen har varit fullproppad med roligheter ( & lite tråkigheter) Men de är skit samma nu ju :D
 
Mia och jag insåg sedan igår att vi nog hade haft rätt kul i Fredags tills det spårade ut lite.. Sen var det inte så roligt längre.. :(  Men Fredagar är alltid lite konstiga! Haha
 
Igår chillade vi med lite mat på dagen, ett varv ut till Näsby och sen vidare till Härlöv & Grizzly... Skulle köpa hundben :) Dock satt vi där ute på parkeringen i bilen ungefär en halvtimme innan ens några hundben blev inköpta haha.. Vi vilade ögonen lite :)
 
Sen vart det bara dags att fixa sig igen för en kväll på GRAND :D Jag har nog dock aldrig varit så trött i hela mitt liv som jag var igår... Det var helt sjukt, jag drack inget men jag frös och mådde illa precis som ja var full..!!
 
Hade jag satt mig ner på dansgolvet hade jag ärligt kunnat somna där... inte för att där var tråkigt för det var ett JÄVLA ÖS ( Behöver jagt ens skriva det? Det är där alltid ju :D ) Men jag var såååå trött, min säng ropade på mig...!
 
KLICKA PÅ BILDEN FÖR ALLT VIMMEL!!!
 
 
Hängt en sväng med Mia idag och sen spanat fotboll i Skepparslöv med Marie :D Var ju en kul match.. verkligen...inte.. jävla sopor :P Haha nää så får man inte skriva! Skeppet i mitt hjärta ;) Woop Woop!!
 
Duscha & sova står på schemat nu, imorgon dags för jobb igen :) 3:e veckan och det går fortfarande så bra :D
 
Fick en pik av en person igår när vi skulle gå in på Grand att jag uppdaterade dåligt här... Förlåt Mathias, jag ska bätta mig..! Allt för dig :D ;) Och för er andra med såklart!
 
 
Hoppas ni haft en lika galen helg som jag Babes!
 
Puss
 
 
| |
#1 - - patricia:

ahhhh riktigt gött att grand har öppnat igen så man har lite valmöjligheter :)

Upp