Ohh Happy Today :)

Satan i Gatan GRAND helg innan löning men ändå var GRAND som en stor partyexplosion igår :D
 
För första gången på några veckor var jag riktigt taggad att shaka häcken av mig & bara ha jävligt kul... Ohh jag hade kul, tro mig babes... Det var galet!!!!!
 
Jag är ju en trogen klubbgolvsdansare men igår var jag till och med på partygolvet & då, då jävlar är jag på G ;)
 
Thanks My Lovely GRAND att ni bjuder på de bästa utelivet i Kristianstad!!
 
Cara ♥ GRAND & jag tror nog GRAND ♥ Cara med ;)
 
Klicka på bilden för att se om just DU är med i helgens heta vimmel :)
 
 
Sen fick denna tjejen en myspysnatt också ;) Som varade länge... Vaknade vid sådär 13,00 :D Happy chey idag ;)
 
Var dödligt trött när jag gick ner och gav hästarna mat & släppte ut dom... Men de var ju helt klart more than awesome att krypa ner hos en söt babe i sängen sen igen ♥
 
Nu dags att fixa sig lite för middag hemma hos Mamma&Pappa.. För vet ni vad? Idag fyller VÄRLDENS BÄSTA SYSTER ÅR ♥ GRATTIS!!! Blir lite mat & så hela familjen hos Mamma&Pappa!! Love it!!
 
 
Puss Sötnosar!!
 
 
 
| |
Upp