..................

Idag har jag gjort massor av saker...!!! Var lite ironisk där :P

Jag har inte gjort ett skit rent ut sagt...! Jag har haft smärta 24/7 och önskat mig död mer än en gång det senaste dygnet!

Var vaken till 06,19 .. Sov liten stund till 9, vilade igen osv osv osv... Jag har legat i min jävla säng nästan hela dagen för att ja knappt kan röra mig :mad:  :mad:  :mad:

Har i alla fall lyckats göra Tacopizza ikväll & fått i mig det :)

Så nu mina vänner ska jag göra som jag gjort innan idag... Gå in och krypa ner i sängen med spikmatta, spikkudde, värmegrej och försöka kunna sova ordentligt några timmar!!






Att ICA Maxi INTE säljer fyrverkerier!!!!!!!!

Jag har hissat detta för något år sedan med & blir fan glad att de fortsätter med att avstå från fyrverkerier!


Hoppas på bättre uppdatering när jag mår lite bättre Lovers♥

Allmänt | | Kommentera |
Upp