Helgen!

Som blev så rolig trots att jag haft den sämsta tänkbara veckan bakom mig!

Vi hade ju sedan länge bestämt att vi skulle ha folk hemma i Fredags för att sen testa på trycket inne på Bishops Arms!

Så det blev förfest här hemma sen taxi till stan..

Vi hade så sjukt roligt, det blev en toppenkväll helt enkelt! Bishops Arms var riktigt mysigt.. Dock var där väldigt mycket folk och trångt! Dom ska ha ett stort plus för att toaletterna är dom finaste jag sett på en pub någonsin.. Till och med musik på toa:)

Lite oseriösa&dålig kvalité på bilderna:)




Kramkalas mellan Philip&Nicklas


Egobild på dom fina toaletterna;)

Blev en runda till Valvet också sen avslutade vi med korv hos pölsemannen:)

Lördagen var ♥Min&Zofies♥ dag, vi har inte kunnat umgås så mycket på helgerna sen hon fick Bebis ju:) Men igår var det dags att inta K-town för en galen utekväll... Som blev helt galen.. Så jävla roligt vi hade på Grand!!! Halloween tema och allt!!

Blev bara några bilder hos Zofie innan vi var tillfixade&klädda.. För gårdagen var enbart till för Mig&Zofie vi ville inte ta en massa foto och slösa bort vår dyrbara tid!
Så japp de blev några mongobilder när Zofie sminkade sig och jag var allmänt störd;)

 



Tillslut blev vi färdiga med kläder&smink och kunde bege oss till stan.. Jag blev rädd av alla konstiga människor på gatorna;)------>



Tror ni att vi också var utklädda?;) De kan ni fundera på......;)

Även igår blev det avslutning på Pölsemannen, jag älskar korv!!! Det blev lite konstigt där vid den röda boden också...


Detta har varit en otrolig helg som fått mig att må så sjukt jävla bra.. Jag är så peppad över att gå till jobbet imorgon och hoppas på att ingen huvudvärk förstör mer av mitt liv!!!




Pinsamt Bishop Arms att ni hade gränsen kvarklistrad på vinglasen.. Är era bartendrar Amatörer eller är dom Amatörer?????










Att jag fick visa leg på Valvet som har 18års gräns;);) Vakten skrattade sen och sa att det var väldigt lite ålderskillnad på honom&mig...






Allmänt | | Kommentera |
Upp