Innehållsrik dag..

Är helt slut i huvudet efter första dagen ute på Ovesholms slott med Adaptus... Rätt nice att min rehab är på ett slott.. Prinsessa som man är;)

Svårt att säga så mycket om det efter bara en dag... Men det verkar vara jättebra i alla fall :) Idag vart det mest introduktion och presentationer och lite sånnt smått&gott :)

Nu ska jag snart börja förbereda mig mentalt inför morgondagen som består av ett Rehab/Avstämningsmöte med Åhus Vårdcentral och folk från jobbet... Känns som det kommer bli rätt jobbigt&långdraget särskilt med min gamla läkare.. Ja om ha nu minns mig imorn.. Haha...


Ni ska få lite bilder på 2 sötnosar ifrån när vi var hos Mamma&Pappa på midsommardagen :)









Jag tror jag byggde ihop den jäkla bondgården 20ggr.. Ni kan ju själva se i bildserien hur de slutade varje gång


Sådär ja färdig......


suck.... Bara att bygga upp ännu en gång då...


Haha Gullungar♥ Men jag var en grym lekledare ;)

Var och käkade glass med hjärtat Zofie & Nilo på Pråmen ikväll♥ Så mysigt och vi hade lite abstinens efter varandra så det var lika bra att träffas en snabb runda och prata av oss och mysa lite♥ Finns ingen som du Zofie!

Nu ska jag krypa ner i sängen med mina två nallebjörnar Goliat&Thindra♥  Får bli spikmatta+spikudde en liten stund innan det är dags att sova..


Hoppas ni haft en underbar dag i det stekheta vädret!

♥♥♥

Allmänt | | Kommentera |
Upp