Årsresumé Del 2

JULI!

Krängde glass i Åhus på Pråmen med Zofie




Det var Kristianstaddagarna och vi festade loss hos Sophie&Myse, Micke&Mikaela..




Jag och Zofie drog till kiviksmarknad.. I denna outfiten..



Jag gick på semester...



Mina hjärtat flyttade hem till mig för sommarbete..




Zofie fick Bebis♥



Maniac tog hem segern i Blekingefinalen av Svensktoppen nästa..







AUGUSTI!

Ny mobil som vanligt;)



Jag tatuerade mig...



Ullis kom till Kristianstad♥



Jag körde rally med Nilos barnvagn på golfbanan...



Kärftsiva hos Sophie&Myse..







Kräftskiva hos Leffe...






Alla helvetes papper gjorde mig ännu mer deprimerad...



SEPTEMBER!

Deppade ännu mera och mådde sämre..

Men skrattade ihjäl mig när Jag&André ordnade ett oljeläckage på hela golvet på jobbet...

Visade för första gången upp bilder på mig som liten & 14åring..




Kalas hos Mammi♥ i den här outfiten..



Var i Ullared med Sophie, Emme & Cia..




OKTOBER!

Insåg det var höst...



Tog bort min visdomstand vilket var en stor sak för mig som har tandläkarskräck;)



Hittade drömskorna till julfesten...



Firade min Systers 30årsdag + att Albon skulle fylla 1:)




Firade halloween inne på Grand med Zofie..


(Bild lånad från Grand Nightclub)



Provade på Bishop Arms med ett gäng...






NOVEMBER!

Albin fyllde 1år..


(Bild från Fodda.nu)

Thindra fyllde 2år...



HIF vann svenska cupen...



Sexparty hos Camilla...




Min favvomössa flyttade hem till mig;)



Knarkade ännu mer tabletter...



DECEMBER!

Julfest med jobbet...





Bakis som tusan efter den festen...



Goliat träffade Bebis för första gången o var så duktigt:)



Zofie&Jag drog ifrån Skåne och kollade Maniac på Altona...








Mådde sämre och sämre o huvudet... Låg på botten hela tiden kändes det som...




En sådan här outfit på Julafton..





Så var mitt 2010, ett år fyllt av smärta, roliga partyn, glädje, vänner, kärlek osv osv...




Allmänt | | Kommentera |
Upp