HIPP Hurra att vi åkte hem ;)

Jag mår helt ok nu :) Efter lite mat osv så börjar min kropp må bra igen ;)

Som sagt rockade vi Malmö igår :D
Tågresan var helt galen.. Det var verkligen bara vi som hördes i hela tåget när vi satt och skålade med vårt vin & tog fem-hundra-sjuttio bilder med Mias mobil ungefär ;) Varav 4 kanske blev seriösa och bra haha!

Jag dampade loss redan på tåget när någon höll på att slå in toadörren när vi var där :mad: Mia bara jaja hon skriker inte åt er, var nu lugn Cara när vi låser upp :p

Jag&Mia och vårt rätta jag ;)


Vi var helt lost på centralen sen.... Antagligen mest för allt vin eller att vi inte riktigt visste vart vi skulle gå... Följa strömmen är rätt logiskt :D


Ego pic från en toalett på centralen.. Tror jag, annars vet jag inte när jag tog den Haha!

Jag körde high heels, slitna jeanshorts och dressade upp det med en kavaj i en av vårens hetaste färger :D Sexy like hell bitches ;)



Vi drog till Lilla torg eller heter det LILLTORGET i Malmö?? För tydligen heter det STORTORGET där och dom kan inte förstå att vårt heter STORA TORG :p

Träffade två jag jobbar med där :) Nice!
 
Sen drog vi till HIPP... Ehhh HOPP(A) borde det heta, fattigaste stället jag någonsin varit på ungefär... Visst vi hade kul när vi shakade och så men de har Jag&Mia oavsett om vi står i hennes lägenhet eller är ute på GRAND.. Fattiga toaletter, ingen jävla spegel osv osv osv... Antagligen för full för att vara positiv också ;)
Ett litet plus för att vakterna där var sjukt TREVLIGA :D


Vi mötte upp den här snyggingen --> Stephanie :D Jag vågar knappt lägga ut denna bilden :p tagen precis innan vi ska hem nästan = Jag packad som fan uschhhhhh :S

Nice och vara ute och partaja med en del av mina blogganonnsörer ;) Ni vet den här sötnosen jobbar på Mobilservice:D


Bakismat idag, vi störde alla andra gäster på pizzerian som vanligt då of course ;)

När ja beställer säger jag alltid -jag vill ha stark sås men bara lite stark Haha! Nu fattar dom äntligen att jag inte menar mild utan verkligen vill ha stark men bara lite ;)


Lördag mina vänner så jag ska inte sitta här mer :)


Hoppas ni får en galen kväll&Natt Babes♥
Party !!!! | | Kommentera |
Upp