Dåligt humör!!!

Jag är egentligen inte alls på humör för att blogga, men jag ska försöka vara lite snäll och få till ett inlägg ändå;)

Min dag har sett ut så här ungefär: Huvudvärk, Ipren, sova, Huvudvärk, Atarax, sova, huvudvärk, Panodil, sova, huvudvärk, Ipren, sova, huvudvärk, Atarax osv osv..
Jag har käkat maxdoser av alla tabletter jag har och jag mår ändå inte riktigt bra.. Men så pass bra att mina jobbarkompisar tyvärr inte slipper mig imorgon;)

Alltid någon som tycker det är skönare när jag inte är där.. Haha;)

Det var ungefär -10 grader imorse när jag kollade termometern.. Brrr...  Jag hoppas på lite mildare väder till Fredag när vi ska på julfest.. Jag har ju öppna skor...


Foto från imorse, utiskt från mitt sovrumsfönster:) Syns det att jag tagit bilden genom fönstret?? Säg Nej!!!!;)

Jag har fått två världsproblem gällande min outfit till Fredag, det ena handlade ju om linnet som nu nästan är löst.. Sen är det mina shorts, helt plötsligt har jag två olika att välja mellan??!! Vilka ska jag ta.. Jag funderar fram och tillbaka hela tiden.. Hur chic kan man vara? Aja svårt för er att fatta när ni inte vet hur dom ser ut..

Men jag vill hålla outfiten hemlig för mina arbetskamrater än så länge:)






O`boy Daim!!! Fasiken vad god den var:):) Limited Edition så skynda och köp (Nej jag får inte betalt för att skriva det) ;)
Lika god varm som kall!! Ett stort + att jag numera får i mig mjölk på något sätt, vilket aldrig händer annars!






Jag har alltid älskat denna låten! Det gör jag inte längre.. Varför måste tjejen fråga i början - You wanna bet? 
Jag irriterar mig fortfarande på att min vadslagning till julfesten gick åt helvete, att jag nu är skyldig öl... Jag är en tävlingsmänniska ända ut i fingerspetsarna och avskyr att förlora...


Nu ska jag slänga av kläderna och hoppa in i duschen:)

Hoppas ni haft en kall dag;)







Allmänt | | Kommentera |
Upp