Dryg dag..

Har varit en superlång och jobbig dag med kurator osv.. Är helt slut i huvudet ikväll!!

Dock var denna personen väldigt bra & duktig... Inget snack om något jävla rosa glädjevatten osv;)

Har fullproppade veckor med detta Rehab team osv nu...
Orkar knappt kolla i kalendern, blir mycket pendlande till Åhus och lite mindre jobb helt enkelt..suck..

Imorn är det jobb för mig i alla fall.. Ska bli nice!

Idag återvände Zofie♥ till sin numera hemstad Helsingborg efter en helg i Kristianstad som vi fyllde med party, flyttstädning och idag har hon fått lägenheten besiktigad.. Åhh nu är det verkligen på allvar nu är hon härifrån på riktigt:(


Vi hade riktigt kul i Fredags på Bånken.. Även om det är lite varning på att gå ut på en Fredag med 18+ som åldersgräns.. Haha.. Men detta var vår chans att ha en nice utekväll innan hon skulle åka tillbaka hem igen..

Det var lite bråk där ute när Zofie rökte.. Haha Zofie var helt galen och fick ett utbrott på en kille som bara trängde sig och knuffade undan oss.. Oj, Zofie ville slåss som en tiger och jag lugnade ner henne lite..

Sen blir jag kallad surfitta och ja då var allt igång igen.. Zofie drog och slet i mig och tjejen flydde.. Haha herregud... Det blir alltid något när man är ute i K-stad...

 Vi drack ett otroligt äckligt mousserande vin hemma hos mig innan vi drig till stan.. Urrk, det var typ hålla för näsan och svälja bara;)


KÖP ALDRIG;)


I Fredags fick jag hem lite paket i min brevlåda... Love it♥



I det ena paketet låg den här superläckra tishan.. Så grym den är!


Framsidan:

Baksidan:


Vimmelbilder hade vi hamnat på i Fredags...
Bilder lånade från TiQer.se



Självklart går jag inte ut i K-stad utan Bodyguards;)



Hoppas ni alla mår underbart!!!!




Allmänt | | Kommentera |
Upp