I´ts To Late To Apologize

Jag vet att jag suuuuger BIG time på att blogga... Men jag har tråkigt men sant tröttnat totalt.. :(
 
Just nu finns noll inspiration till att sätta sig & skriva, trots att jag just nu mår så bra att jag inte minns senast jag var så här lycklig & glad... :D
 
De händer saker hela tiden såklart! Dom sista dagarna har jag haft så roligt att det inte går att beskriva!! :D Love it!!!
 
Igår spenderade jag nästan alla dygnets timmar med Mia.. Vi gjorde allt & lite till :) Lunchade ihop, satte upp tavlor, motionerade oss själva + hundar, skrattade väldigt MYCKET, hade chill på hennes balkong sen avslutade vi kvällen med en liten mini kräftskiva för oss två bara :D
 
Got damn vad gott det var.... Nom Nom Nom :D
 
Myspys ;)
 
Har varit fylletaxi hela långa helgen till & från Helge Å Festivalen :) Nice med nykter helg, det behöver levern ;) Men jag hann ändå med en liten utgång i Lördags :D Vi dansade oss svettiga på T-baren innan jag drog och hämtade fyllon! Riktigt nice på T- Baren för en gångs skull..
 
Men vad fan nu skriker hela kroppen efter GRAND NATTKLUBB!!!!!!!!!!!!!! ÖPPNA!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Jag är inte ensam om att längta precis.. Typ det enda man hör om man snackar om uteställen med folk just nu!!
We Miss You Like Hell GRAND!!!!
 
Ska krypa ner i sängen nu, upp tidigt som satan imorgon :)
 
 
Ungefär 3 veckor kvar till jag böprjar jobba :D Wihooo jag räknar ner nu & är taggad maximalt..!! De kommer bli bra det här!!!
 
 
Sov gott mina Lovers, jag är så tacksam att ni fortfarande tittar in här trots att min uppdatering suger!!
 
Puss
 
 
| | Kommentera |
Upp