Måndag 30/11-2009

Det blev ju aldrig någon vidare uppdatering igår.. Jag mådde som jag förtjänade och orkade helt enkelt inte sitta vid datorn på kvällen...suck..

Det blev en väldigt lugn dag igår om man säger så. Fixade med hästarna i stallet, hämta Nicklas och slappade hela kvällen.. Jag var så bakfull att jag knappt inte klarade av att äta..hehe..

Vi hade världens utekväll på Grand i Lördags.. De var riktigt mycket folk ute nu efter löning och allt..
Jag höll mig nästan lugn hela långa kvällen! Det ni...;-)
Det blev en liten incident efter att en kille trodde han hade någon jäkla hängbiljett på mig...Grr.. Bara det att det blev lite väl pinsamt för mig när personen som fick dra bort mig därifrån sen stod och skällde lite på mig.. Att jag var tvungen att hålla mig lugn för annars kanske jag blev utslängd...Ooops...

Men men det är sånnt som händer...

Vi lyckades fixa billig Taxi hem i alla fall... Vi gick bort till P-däcket(Jag var för full för att skämmas) Där har man ju varit en del för ett par år sedan.. (Hur kunde man det?) Man känner ju en del därifrån..  I alla fall 100kr sen var vi hemma... Så Skönt... Jag var lite väl snurrig i bollen... Stackars Zofie som fick stå ut med mig..Tss..
Så trög(full) jag var när vi åkte hem.. Zofie skickade ett mess till mig så säger jag högt- Haha Zofie du har messat till mig du måste skrivit till fel... Men de hade hon ju inte.. Jag skulle helt enkelt bara varit tyst.. Men det fattade inte jag i det tillståndet...

Jaja trots att jag var sjukt nervös över en grej den kvällen, hade jag så sjukt roligt!!! Vi ägde Grand!!!!

Vimmelbilder fastnade vi på som vanligt
.. Kolla in på Gediget.se!!! Grand 28/11-2009

Nej nu måste jag ut med hundarna en sista gång, sen blir det sängen...

Hoppas att ni hade en underbart galen helg!!!


Puss&Kram///




Allmänt | | Kommentera |
Upp