Oooopppaaaaa!!

Ok jag hade ingen rubrik idag... Men ändå, man måste ju skriva något eller hur ;)

Jag har blivit förkyld som satan & är på dåligt humör för det :P

Jag behöver åka ner till jobbet & fixa en massa grejer så jag har verkligen inte tid att vara sjuk med feber o så..  Har storshoppat på Apoteket idag, allt för att bli frisk ;)

Ska snart hoppa in i duschen & sen krypa ner i soffan och kolla färdigt filmen innan det är dags att sova :D

Måste bara svara på några kommentarer jag fått om en bild..... Hahahahaha skrattade ihjäl mig när jag såg att det var fler som frågade samma sak :P


Ni trodde jag låg & höll David i armen SAMTIDIGT som han tatuerade... Hahaha Sötnosar, det förstår ni väl att jag inte gjorde... Hur skulle han då kunna tatuera?? Om jag legat där och dragit han i armen :P

Nej sanningen är helt enkelt att jag ligger och håller i min BH :D Kändes ju inte riktigt bekvämt om jag skulle ligga där helt utan BH ;) Så jag valde att ligga och hålla i den och sen tejpeade David fast mitt linne nere vid revbenen :D Snällt av honom va ?!:)

Jag kan ju säga det att David är ett proffs & det var helt bekvämt under hela tiden, trots att jag fick ligga där och hålla över mina bröst osv.. Det är ju hans jobb att tatuera och jag tror nog inte han sitter och tänker några nasty tankar under tiden haha :P

Vi hade draperi & allt för och han var noga med att ingen fick gå in där jag låg och blev tatuerad :)


Mår jag bättre imorn lovar jag ltie bättre uppdatering :)

Sov Så Sött Lovers♥

Allmänt | | Kommentera |
Upp