30/6-2009

Vart tog solen vägen?
 Var uppe sent igår kunde verkligen inte somna försökte lägga mig vid halv ett men det gick inget vidare, låg bara och vred o vände på mig! Varmt var det också. Slutade med att jag gick upp igen och gick ut o satte mig på in uteplats, så där satt jag naken i en stol med hundarna sovande bredvid mig! Tur att man har insynsskyddat för bilar osv..

Därför blev det till att sova länge idag, gick upp runt halv tolv, otroligt pigg och med solen som sken över en klarblå himmel!
Inte lönt att äta frukost så jag gjorde middag direkt sen klarar jag mig fint idag! Får väl ta lite glass senare i eftermiddag.
Blev Pommes, B-sås , fläskfilé´ stekt svamp och paprika *mums*


Slängde på mig bikinin och hade tänkt sola lite men jag hinner ligga där i en halvtimme sen försvinner fan ta mig solen

Så nu har jag städat lite iställlet vilket inte alls var lika kul som att ligga i solen och dricka en piggelindrink! Får väl hoppas på att den kommer tillbaka!

Zofie kommer nog till mig en sväng ikväll efter hon jobbat! Ska vi mumsa glass ock planera lite inför Kristianstaddagarna som börjar på fredag! Får väl se om det blir en runda till havet ikväll med hundarna så dom kan få bada lite, är ju dock för varmt för att sätta dom i bilen så här mitt på dagen!

Ska nätshoppa lite nya kläder nu hade jag tänkt!

Hörs senare!

PussoKram //Cara♥
Allmänt | | Kommentera |
Upp