Maniac tog igår hem....

Segern i Blekingefinalen av Svensktoppen nästa! GRATTIS!!!! Ni som röstat via sms efter mina inlägg får jag tacka:):)

Varit vaken sen halv sju typ... Har kollat barnprogrm hela morgonen & fixat lite med hästarna o vovvarna:)


Igår var jag och hälsade på ♥Zofie&Bebis♥ på BB.. Så Söt han var, så liten...
Det hade kunnat sluta illa där inne, jag hade helt enkelt kunnat vara död ungefär;)

Jag svassade in i jeans, vit top, kavaj & heels och tro mig jag har aldrig varit med om att så många tjejer/kvinnor tittar så argt på mig!! Hade blickar kunnat döda hade jag legat i kistan idag!
Tur att jag var på rätt plats i alla fall, dom hade ju kunnat slänga in mig i hissen för att åka rakt ner till bårhuset;)

Det måste ju vara någon annan besökare som är tillfixad, det finns väl ingen klädkod att hälsar man på trötta Mammor på BB måste man ha joggingbyxor typ?! Jag såg en massa snygga tjejer som precis blivit mammor ändå tittade alla så argt på mig:(

Zofie skrattade som tusan när jag väl hittade hennes rum...
Zofie- Jag hörde lång väg att det var du..
Jag- Va gjorde du?
Zofie- Hur många kommer med klackar här inne..
Jag- De måste ju vara några andra besökare mer än mig..
Zofie- Cara det är så jäkla mycket DU att komma in här med världens outfit och jag älskar dig så mycket för det, du kommer fan föda barn i högklackat!

Mitt hjärta Zofie Fasiken vad det var kul att se henne min fina ängel!






Hon var så jäkla pigg:):)


Ha en nice dag!!!!

Allmänt | | Kommentera |
Upp