Found It :)

Yeeeeeeyyy hittade jacka tillslut :D Happy som fan :D
 
Tillslut blev det en inne på Cubus.. Hur kunde jag missa den där igår ;) Haha :P
 
Det var väldigt mycket lättare när Mia var med som smakråd & hjälp.. Tack som fan katten!!! Men hon hade jävla humör när jag klagade hela tiden :P Oooppss!!
 
Mia- Du är så negativ alltid
Jag- Nej, jag är kritisk
Mia- Mm de är ungefär samma sak med den negativiteten du har
Sen avlsutar hon med...
Du får gärna vara det för mig, jag skiter i vilket... :D Haha att hon ens orkar med mig♥
 
Löööve Cubus från och med nu i alla fall :D Ooopaa vi hade kul där inne Mia,Jag o kvinnan i kassan hahaha :D
 
Dusch nu sen krypa ner tidigt i sängen... ZzzZZzzzz... Är trött som tusan redan!
 
Jobb imorgon och nu börjar vi närma oss helgen lite lätt :D Yeeey!!! GRAND på Lördag... Wiiie att man kan längta efter något så mycket !!
 
 
Puss Sötnosar♥
 
 
| |
Upp