Det var ju väldigt vad vackert inlägget blev igår..

Eller inte... Haha Jag vet inte vad som hänt.. Stora&små bokstäver blandat och loggan högst upp.. Hmm.. Ja får nog lägga ner det här med att mobilblogga ibland.. Det blir ju helt knasigt fast det ser bra ut på mobilen..suck..

Men men jag är tillbaka nu vid min dator och hoppas jävlar att hela detta inlägget ska kunna skrivas, bilder publiceras osv.. Annars byter jag bredbandsleverantör imorgon... Så Telenor ikväll hoppas jag ni har riktigt bra bredband ute i Skepparslöv!!!


Jag kunde i alla fall inte sova ett skit natten mellan Torsdag&Fredag...usch jag försökte verkligen med allt.. Spikmatta, läsa, kolla Tv osv... Men nej jag hade sovit för länge på dagen helt enkelt!
Det blev till att tillverka tre par superläckra Jeansshorts av jeans jag aldrig använder längre...




Slipper man handla så många par denna säsongen.. Jag älskar korta jeansshorts...Grr... Så här blev resultatet:





Vad tycker ni?

Fredagen var galet rolig inne hos Cibbe&Elza!!
Bowling och sen party hemma hos dom.. Var superkul att träffa dom båda nu när det var ett tag sen!! Vi har alltid lika skoj och jag värderar deras vänskap otroligt högt!!
Var partystämning till max och en massa dricka..

Som Jag&Elza skrattade sen när jag skulle beställa Taxi hem... Jag pratade med en grym Taxitelefonist och fjantade mig som vanligt.. Elza satt och skrattade bredvid.. Men jag var helt enkelt tvungen att försäkra mig om att jag fick en bra taxichaufför när jag skulle åka hem helt ensam...
Men jag tror han var lika road av samtalet som jag var:-)


Min outfit i Fredags var rätt "dressad" blev svarta capribyxor modell kostymbyxor, svarta stövlar, vit skjorta och svart skärp.. Det är väldigt dålig kvalité på bilderna men alla blev tagna med mobilen så ni får stå ut med det..


Cibbe fick en geléråtta i present... mums eller nått...
´











Dan min bodyguard;-) Han är sjukt stor och jag sjukt liten...Haha..


Cibbe&Elza♥



Var lite av Fredagens bilder!

Lördagen började med att denna människa var så sjukt bakfull och det satt i ungefär hela dagen om man säger så.. Usch.. Jag mådde inte bra kan jag säga...Bläää... Hundarna blev nog bakfulla av mina ångor för dom sov med mig hur länge som helst tills Nicklas ringde och väckte oss..

Men det var bara att försöka få ner något i magen och sen göra sig iordning för nästa party hos Ida på kvällen..


Var supertrevligt hos Ida trots att jag var sleten till tusen.. Men vi hade riktigt kul, skrattade som tusan åt Ida när hon spelade kortspel... 

Ida!!

Igår körde jag kort svart fodral och lårhöga stövlar!!!


Vit kofta över såklart annars hade jag fryst ihjäl..




Idag har jag varit i stallet hos Mamma&Pappa♥ kändes som det var tusen år sedan jag var där nu när jag jobbat natt osv.. Saknat mina hjärtan♥ vilka inkluderar Hästarna, Mamma & Pappa!!!


Kärlek♥

Vilket toppenväder det har varit idag.. Solen sken här innan och jag blev överlycklig.. Jag har för första gången på länge (Känns som tre år) sett lite av min gräsmatta... Haha... Snön har smält bort på en liten plätt, vilket gjorde mig superlycklig..
Hundarna var lite knasiga idag när vi var ute, tror det börjar bli lite vårkänslor hos dom också när det är så fint väder!!

Ikväll bjöd jag två negrar på Tacos (Min Bror&Carro) Dom är så sjukt bruna... Avundsjuk som tusan.. Var så jävla roligt att träffa dom.. Nu hoppas jag det dröjer väldigt länge till innan dom åker ifrån mig i fyra veckor igen.. Haha.. Dom hade i alla fall haft superkul&superskönt där nere!!!

Snart blir det spikmattan sen får jag nog krypa ner i sängen om jag ska orka gå upp imorn för att jobba dag igen.. Nu blir det dagskift ett tag framöver verkar det som!

 Hoppas ni haft en lika galen helg som jag hade!!!


Allmänt | | Kommentera |
Upp