I Brevlådan idag :) & Bildbomb på Mosters Älskling!!

Jag har verkligen njutit och tagit det lugnt idag, har blivit massor av mys&bus med mina hjärtan♥

Imorgon är det dags för Sjukgymnast + åka enr till jobbet för att lämna in nya papper osv.. Är inte alls sugen på att åka ner som jag brukar vara.. De senaste ggr har jag bara varit sur/irriterad/ledsen/arg när jag åkt därifrån.. Men men...

Ni ska få se vad som fanns nertryckt i min brevlåda idag... Love it♥

Snacka om att den var full, låg två paket uppe på locket :)

Innehåll:








Love Love Love♥

Den här sista bilden med tandblekningen är tydligen någon relativt ny sort som jag nu har äran att prova gratis :) Ska bli spännande att se..

Jag ska ge er en bildbom på mosters lilla skitunge;) Från igår när vi var och käka middag hemma hos Mamma&Pappa!

Albin fick agera modell nu när jag ska fota in min nya kamera :)
Han är så söt så man smälter












Kolla in hans blick bara... Sweet♥

Nu ska jag snart krypa ner i sängen med mina kärlekar

Sov Så Sött!!!


Allmänt | | Kommentera |
Upp