Välkommen vinter....hmm..

Natten rusade iväg precis som de andra nätterna på jobbet. Man hinner knappt komma dit förrän det är dags att gå hem...Tss.. Så nu väntar sista natten sen är det äntligen helg mina vänner.....!!!!!!

Sov ordentligt idag, Goliat väckte mig klockan 14.30 då ville han ut och leka! Men idag kände jag mig ordentligt utvilad för en gångs skull.. Kom i säng redan vid lite över 8 imorse..Skönt som attans!

Har städat lite idag, orkade bara med köket men det tog en stund, sen har jag packat en låda!
Hoppas Hoppas det blir detta huset i Tollarp!
Nicklas kommer hem imorgon och han åkte till Stockholm igår.. Så jobbar dom hehe..

Vid fyra imorse när jag&Camilla gick och fikade, fick vi en liten chock kan ni tro.. Det var FAN MINUS GRADER ute.. Jag var tvungen att springa ut och känna på bilen..Tss..

Så imorse när vi slutade vid 06.30 fick vi stå och skrapa rutorna..suck.. Hallå??!! det är den 30September och det var 4minus när jag körde hem...

Camilla
var dock utrustad med isskrapa(stavning?) i bilen, vilket inte jag var. Så jag stod med en Cd-skiva och skrapade på min bil när den lite mer professionella Camilla stod med sin fina skrapa...Tsss...

Men det var mysigt att hem och lägga sig i sängen kan ni tro när det var så kallt ute.. Jag och vovvarna myste tll ordentligt..

Ska berätta mer om denna dagen imorn när jag har mer tid!!!! Har i alla fall varit och tittat på 9st Übersöta schäfer valpar idag! Jag blev kär kan jag lova...

Ha en underbar kväll!!!

Puss&Kram// ♥Cara♥

Allmänt | | Kommentera |
Upp