Jag är så trött...

Ska ni veta... Efter en vecka med att gå upp klockan 04.45 varje dag och sömn i endast ca 4timmar inatt, är jag helt DÖD.....

Så jag övervägde när jag kom hem att det var helt enkelt bättre att vila idag än imorgon. För klockan 12 imorn får vi nycklarna till huset, så sen blir det inget tid för att sova..

Fixade lite när jag kom hem från jobbet sen skulle jag "vila" lite....Hmm.. Jag ha precis vaknat... Sov gott kan jag lova och jag behövde det verkligen... Vaknade nu av att jag var så sjukt hungrig! Har ju inte ätit sen klockan 12 på jobbet...suck..


Sen behövde jag nog helt enkelt sova av mig lite aggressioner efter denna dagen på jobbet..Tss...
Måste det finnas någon som påpekar om man är trött osv... För tydligen hördes jag ju inte lika mycket?! som vanligt idag... Precis som det alltid är jag som bara hörs.. Ibland har man en sådan dag bara.. Ja jag var trött idag efter ca fyra timmars sömn och ursäkta att jag har lite annat att tänka på nu inför min flytt därav att jag varit en aning dämpad....Grr....

Nej nu kan jag inte sitta här och bli irriterad igen, då är det bara synd om Nicklas!

Var i alla fall jätte roligt att jobba kväll igår, vi skrattade som tusan åt allt o inget.. Så gårdagen får väga upp denna dagen på jobbet...hehe


Fick ett gott skratt på bussen idag(första gången det händer, jag som avskyr att åka buss) När jag åkte hem idag så på sätet bredvid mig rakt över gången satt en ja.. va säger man en kvinna, dam, tant? Kärring blir det nog enligt mig.. I alla fall först sitter hon och smaskar ordentligt när hon äter en baguette.. Högt och tydlig, sen hinner vi inte mer än till Ekeröd(det är inte långt från Hörby) ungefär då börjar hon fan snarka HÖGT.. Jag hörde detta till och med genom mina hörlurar...haha vad pinsamt... Jag såg till att röra mig mycket, vända huvudet åt olika håll och ta upp min kalender och läsa... ALLT för att personerna bakom mig inte skulle tro att det var jag...haha...
Men som jag skrattade...

Nu mina vänner är det dags för att packa någon låda sen ska jag mysa...

Jag lovar ingen uppdatering nu de närmsta dagarna, men hinner jag så hinner jag! Så nu slipper ni mig ett par dagar...tss...





Att jag är ledig i 5 underbara dagar nu!
Inte förrän på Torsdag jag ska tillbaka till jobbet... Nice... Även om jag inte har tid för att vila så blir det ändå skönt att kunna släppa lite krav och bara fixa till i nya huset...Jag har sett fram emot detta så sjukt länge nu, det känns som julafton för mig....









Jag får faktiskt slänga in en diss på mig själv idag...
Att jag har ett sånnt fruktansvärt humör o hett temperament som vissa får stå ut med....(det är ärftligt jag lovar.. Min pappa har samma humör o min farfar hade också det, så jag kan skylla ifrån mig lite...Tss..)
Idag har jag väl inte varit världens bästa människa...



Ha en underbar helg mina vänner!!!




Pussar&Kramar///




Allmänt | | Kommentera |
Upp