Så här myser jag just nu...


I min rosa Hello Kitty dress..  Kollar samtidigt på Världscupen i Hoppning..

Men det är rätt trist att mysa i soffan utan Nicklas...suck..

Fasiken vad mycket snö det har kommit idag!!! Jag avskyr all snö nu... Kan ingen få det att försvinna.. Det har snöat nästan hela dagen... Jag blir fan deprimerad av att titta ut bara..

Nu finns det inget som är positivt med snön längre, inte ens att det lyser upp!  Nej allt är negativt, jag hatar att köra bil i detta vädret, hatar att vara ute och gå med hundarna, hatar att fötterna håller på att förfrysa när man varit ute i 1minut... Idag hatar jag till och med Skepparslöv för att här är så satans MYCKET snö...Grr...
Och till råga på allt när man står och fryser häcken av sig i trädgården med hundarna, kommer där en hel flock med skidåkare ute på golfbanan och ser sådär jävla lyckliga ut med all snö runtomkring sig...


Gårdagen var supermysig med Zofie... Men shit vad vi krängde... En del av det vi tryckte i oss:



Naturgodis är en av mina stora passioner i livet..Mums...

Blir ni sugna???


Tillslut låg Jag&Zofie i soffan o bara mådde illa...Haha... 
Men vi orkade oss igenom nästan 9 avsnitt av Gossip girl..

Det var nog första Söndagen på länge jag ställde klockan på 06.45... Tar hand om hästarna till min hyresvärd denna veckan! Så det var bara att dra på sig varma kläder imorse och gå ner och fodra..

När jag var helt klar i stallet & skjutsat hem Zofie så slängde jag mig i en riktigt het dusch... Jag frös så jäkla mycket, varmtvattnet kändes nästan som kallvatten..
Duschade riktigt länge... Sen var jag väl värd att få smörja in hela kroppen med den bästa bodylotion som finns med världens godaste doft... Nästan så jag vill krama mig själv för att man luktar så gott..





Nicklas har kommit hem nu, ska kolla på en Wallanderfilm sen får jag väl förbereda mig för att sova om ett par timmar för att jobba dag imorgon!!!

Hoppas ni haft en underbar helg!!!








Allmänt | | Kommentera |
Upp