Bloggen får vila lite...

Sorry jag inte skrev igår! Men det har hänt så mycket att jag inte ens ville starta datorn igår!

Zofie♥ Var i alla fall hos mig igår och inatt. Tack hjärtat för att du alltid finns här när jag behöver dig! Det räckte med att jag ringde och Zofie hörde på min röst att något hänt! En halvtimme senare satt hon i mitt kök! Tack Tack Tack För att du finns!

Gårdagen var hemsk, men är glad att jag hade dig här gumman. Blev godis,cola o film hela dagen nästan. Förutom en liten stund när vi åkte till hennes pappa med hundarna så dom fick leka av sig lite.
Låg i sängen och bara pratade och kollade filmer. Det blev Heartbreake Hotel, Step Up, Step Up2 och Mamma mia. Tur att vi kollade Heartbreak först så man fick skratta lite.

Idag har jag varit en runda hos Mamma&Pappa. Fixade lite i stallet och med Jenny. Sen var min bror där och höll på att fixa en massa grejer, så jag stod och snackade med han i evigheter! Skönt att åka dit idag så man fick lite annat att tänka på!

Fick brev idag om att jag hade ett paket att hämta ut:-). Hade rätt att sakerna skulle komma till Torsdag. Har ni funderat ut än vad jag köpt??...... Ni får fundera vidare....Tss...

Fredag ska jag följa med när Carro ska tatuera sig. Min bror sa att skissen var jätte fin! Hoppas de blir bra!

Här var en liten uppdatering!
Så nu ska bloggen få vila några dagar, orkar inte riktigt med att sitta här och skriva när mitt huvud är helt tomt.

Ha det fint!!

Puss&Kram// Cara
Allmänt | | Kommentera |
Upp