SlappeSöndag :)

Chilling Sunday Lööve it♥
 
Tagit det så sjukt lugnt idag :) Träffat Mia en liten stund, varit i stallet & sen har Mamma&Pappa varit här en runda :D
 
I Fredags hade jag riktig myskväll, kollade film & käkade godis... Lite extra mycket mys på natten ;) :) Lovely!!
 
Igår mitt på dagen spårade Jag&Mia ur lite runt om i stan bland annat på Ica Maxi osv.. Omg vi borde ärligt inte få vistas tillsammans med annat folk.. Jag höll på att sparka ner en annan kille när jag fastnade i hans rullande korg.. vi gick o kollade på annat typ..
 
Såg den här sötnosen ute på Näsby ;)
Måste vara kallt att stå där & käka pommes hela dagen...
 
Vill ni se hur det såg ut innaför GRANDs dörrar ska ni klicka på bilden för att direkt komma till Lördagens vimmel !
 
Vittnas om riktig höst-mys-stämning på GRAND igår :D Härligt, måste ta bort den deppiga hösten med awesome kvällar på GRAND såklart!!!
 
 
Dags att ta in två blöta hästar & sen krypa ner i soffan igen!!
 
Puss Babes♥
 
 
 
 
 
 
 
| |
Upp