En bussresa fylld med sprit...

För bussen hem från jobbet var fullsatt med 16åringar med stora väskor där det klirrade som tusan varje gång dom rörde sig... Jag satt en lång stund och funderade på varför det var så mycket folk på bussen, som brukar vara rätt tom annars vid denna tiden... Tillslut kom jag ju på att det är Valborg idag, även om vi snackat om det på jobbet imorse hade jag redan glömt det.. Haha ännu ett tecken på att jag börjar bli riktigt gammal!

Har slängt av mig kläderna nu och krypt ner i sängen med hundarna! Nu ska vi mysa!!!! 

Får se vart det blir ikväll, nu finns det ännu fler alternativ än innan.. Ja det är fasiken inte lätt att vara eftertraktad som jag;)


Skepparslöv var sjukt vackert igårkväll:




Häftig effekt av flygplanet:)



Vi hörs senare ikväll! Ha det underbart idag!!!


Allmänt | | Kommentera |
Upp