31/8-2010

September imorgon.. Fasiken månaderna bara flyger iväg.. Snart är det julafton igen.. I Like♥

Jobbet var en pina idag, vilken skit huvudvärk jag haft hela dagen...

Camilla hade kollat in filmerna&bilderna från kräftskivan och hon hade insett samma som jag.. Att ju mer klockan blev ju mer suddigare blev mina foto;) Hehe.. Men filmerna blev nice:) Ingrid sa att de kändes som hon varit på fest idag igen efter att hon kollat:) Hehe.. Ja shit vad kul vi alla hade:)

Bytt hage till hästarna ikväll och gosat en massa med dom för att få bort en del av huvudvärken..

Och nu precis har jag haft framme Helvetes mappen (som numera är 3mappar alla har dock det namnet;) O För er som inte vet vad den mappen innehåller, så är det alla papper från Försäkringskassan, Afa, sjukvård, Försäkringsbolag osv osv sen jag fick containerluckan i huvudet..

Jag avskyr den mappen men nu ska det in en massa nya papper så jag var tvungen att sitta och kolla på alla jävla papper&gå igenom allt.. Det som har förstört en del av mitt liv känns det som.... suck.. Gnälliga Cara är här;)


En väldigt liten del av allt....


Dags för mys nu:)


Hoppas ni haft en underbar dag!

Allmänt | | Kommentera |
Upp