Trött...

Så det blir kort ikväll, vill mysa ner mig i sängen och drömma något fint som tar bort min huvudvärk...

Var duktigt trött på jobbet idag & huvudvärken fick mig att vilja kräka över hela livet ungefär...

Det är bara så trist, för jag blir på världens sämsta humör.. Vilket går ut över alla känns det som.. Min familj, mina vänner, mina otroligt vänliga & förstående arbetskamrater♥.. Ja ALLA jag känner...

Det är verkligen inte min mening.. Men så fort huvudvärken exploderar är jag arg på hela livet nu för tiden:(

Träffat min ängel Zofie idag igen.. Åhh hon får mig att må så mycket bättre när jag gnäller för henne om allt rörigt som händer! Du är det finaste jag har gumman!



Skepparslöv var galet vackert ikväll!!!!


Varit och pussat på hästarna också en liten runda! Missan börjar bli så fin nu när hon fått äta lite på betet... Hon var ju lite mager ett tag... Önskar av hela mitt liv&hjärta att jag fick rida och ägna ännu mera tid med henne!




Kärlek♥

Dags för sängen nu! Imorgon ska min kära läkare besluta om jag får fortsätta på 50% eller inte.. Gör mig frisk bara för fan!!!!!!

Hoppas ni haft en underbar måndag!!!

Allmänt | | En kommentar |
Upp