Snart köra till jobbet...

Efter allt tjat från alla har jag nu skaffat en ny blogg! Ska vara trogen denna och skriva varje dag är det tänkt...!
Ska snart köra till jobbet, jobba natt denna veckan ska bli helt underbart skönt! Sen är det bara en vecka dag kvar för efter det är jag ledig i 13 härliga dagar!! 
Helgen har varit väldigt bra om man bortser från bakfyllan jag hade igår! I fredags var det vinterfest på jobbet. Är glad att jag åkte dit har varit lite tveksam i mellan åt med tanke på att knappt någon annan från min avdelning skulle dit! Men det var så kul att jag hade gått ner mig av ånger om jag missat detta! Maten var dock något a det sämsta jag smakat men jag åt mig mätt på salta pinnar istället=) Tur att jag hade Petra där.. Tack för en oförglömlig kväll för det var den verkligen!

Lördagen låg jag bakfull och försökte komma ihåg fredagkvällen till 100%. Jag misslyckades kan jag säga men efter lite snack med Petra på kvällen föll fler bitar på plats dock inte alla. Otur att vi hade minnesluckor under samma tidpunkt verkar det som!  
 Försökte göra någon nytta i nya huset under lördagskvällen men de gick inget vidare! Jag satte i alla fall upp två ljusstakar fyra tomtar och målade ett köksskåp, längre kom jag inte men dags att skärpa mig nu ska vara inflyttad innan jul är det tänkt! Så nu blir det inga helger ute förrän jag är inflyttad! Vi får väl se om jag kan hålla det!

Ska åka och hämta Zofie nu min kära hundvakt och inneboende! Bara en timme kvar tills jag ska köra till jobbet!
Skriver mer imorgon!! Lovar....
Allmänt | | Kommentera |
Upp