Woooopaaaa vilken dag!!!!!!

Okey vi bortser från tandläkaren som sakta höll på att döda mig....!
 
Jag har haft samma tandläkare sen jag var liten o idag sa jag till henne den dagen du går i pension kommer jag sluta gå till tandläkaren haha :P Hon är bäst för hon vet hur rädd jag är..!!
 
Drog till stan sen för lite shopping :D Skulle leta efter en jacka men hittade ingen :( Buhu gör ett nytt försök imorn med Mia som smakråd med mig :D
 
Kom hem med en Bh & mascara istället Haha..!
En sådan här supersöt!! Orkade inte ta bild så bilden är lånad ifrån H&M
 
Sen fick jag ett damp in i en affär, Ooopppaaaa Iskalla Cara is Back mohahaha Watch out bitches ;)
 
Har sen haft en helt galen kväll med Mia :D Som vi skrattat... Ojj maj gaad säger jag bara ;) Vår kväll innehöll en liten middagsdejt med varandr, en liten galen tur till Näsby ( Mia höll på att köra mot rött) Sen avsluta vi med stek i solariet :D
 
Sängen direkt nu.. Jobb imorgon Woop Woop är på sjukt bra humör ikväll & hoppas jag vaknar på samma imorgon :D
 
Puss Babes♥
 
 
 
 
| |
Upp