I Hope everything gonna be alright....

Jag önskar av hela mitt hjärta att thindra ska bli bra....! Jag avskyr när djur är sjuka, känner mig totatl hjälplös! Stackars min lilla Kicka :( ♥

Ska åka till Hbg Djursjukhus på Tisdag i alla fall med henne :) Hoppas att allt blir bra & att dom kan göra något!


Har knappt något att blogga om idag... Varit så mycket att tänka på så jag har knappt gjort något vettigt mer än de vanliga, ha ont, varit i stallet, haft ont, varit arg osv osv :P

Pratat med Bejbi Zofie idag med :) Uuuhh jäklar vad jag läääängtar till Fredag :) Vi ska ha en underbar kväll Jag&Zofie... Satan i gatan vad kul vi ska ha & glömma varenda bekymmer som finns i världen för en natt i alla fall :P

Måste ringa till Zofie och fråga vad hon ska ha för skor.. Jag ska ha superhöga hade jag tänkt.. men blir så lång emot henne om hon inte har klack.. Hehe.. Får höra vad bejbi säger♥


Ska snart hoppa in i duschen & sen lägga mig tidigt ikväll :) Imorn ska Pappa & Jag åka och hätma Hö osv till pållarna:)


Hoppas ni mår underbart Lovers♥

Allmänt | | Kommentera |
Upp